Never | Home

by S.N.R.G.

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $11 USD  or more

     

1.
2.
3.
4.
5.
6.
05:08
7.
8.
9.
10.
11.
04:25 video
12.
13.
05:01 video

about

"All aways the games we play because we're never home"

It was the example set by our parents that inspired the theme of “Never Home”. The cassette voice tapes they exchanged with one another while enduring a long distance relationship (our father served in the U.S. Navy for 7 days and 20 years) demonstrated the emotional impact words could have when spoken and recorded.

credits

released November 11, 2016

eyespk & L.A.S.T.O.N.E.

license

all rights reserved

tags

about

S.N.R.G. Virginia

"Some Never Really Get S.N.R.G." is a message of understanding... the understanding that we may never truly understand one another; BUT that should never deter us from attempting to connect with others that seem different.

contact / help

Contact S.N.R.G.

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Ever.Been
SNRG | "Ever Been" Lyrics

(eyespk)
[But too late is all it takes...]

[But too late is all it takes...]

[All because you chose to wait.]

[SNRG Love]

"i guess this is goodbye, but there's nothing really good about this."
They say its better late than never
But too late is all it takes
For forever to take hold
All because you chose to wait
And what I mean to say is sorry
For not being all I could
Back even when we parted ways
I guess I never understood
I could've told you that I loved you
But did what I thought I should
So I left that night in silence, a hug, and be good
Those glossy brown eyes are,
Close and so kind are delicate such fine art
Been tearing my insides apart
Not to mention my heart that skips
That skips that skips
With a kiss by those lips
Lifted spirits mixed with cherry chapstick
A hint of loveliness in every hit
And so I am with
What nows? and what ifs?
And what's this I'm upset
So much so, that I can feel it inside of my stomach
I've done it. She said that she had had enough...
And asked me have you ever been in love?


Hook - (Violette)
Have you ever been in love?
...and is it supposed to hurt this much?
[Sposed to hurt this much]

Have you ever been in love?
...I've tried and tried, but I can't keep up.
[No I can't keep up]

Have you ever been in love?
... it seems it's never gonna be enough.
[Never gonna be enough, nah]

Have you ever been in love?
...the closest I've ever been is us. (have you ever been in love? ever been in love)


(L.A. Stone)

i am a certified METRO-GNOME, my heart beats under bridges.
and in tunnels i by-pass at least a thousand 'would-be' misses.
in their sites but out of sight. out of mind, but i find...
'be mine" fields, shrapnel steel, bridge and tunnel crowd appeal
playing bridge, drinking rummy, poke-her cuz she think i'm funny
over 21, i B-U-S-T. leave in solidarity.
i really mean solitary, confined to this life...
all because i said goodbye to my one potential wife
not a lawyer, but DISbar, that takes away and takes apart
the exhibit of this puzzle, that are now closing remarks
a gnome on this metro - Genome if you can't read
BEAUcanLAST, that's for sure; but who's gonna last with me?


Hook - (Violette)
Have you ever been in love?
...and is it supposed to hurt this much?
[Sposed to hurt this much]

Have you ever been in love?
...I've tried and tried, but I can't keep up.
[No I can't keep up]

Have you ever been in love?
... it seems it's never gonna be enough.
[Never gonna be enough, nah]

Have you ever been in love?
...the closest I've ever been is us. (have you ever been in love? ever been in love.)


Bridge - (eyespk)

And thinking back I know i could've loved you better... [loved you better]
But knowing now, and knowing then is knowing nothing in the end
Because she left, she left and i let her [i letter]
and i have felt nothing knowing love like it ever since

And thinking back I know i could've loved you better... [loved you better]
But knowing now, and knowing then is knowing nothing in the end
Because she left, she left and i let her [i letter]
and i have felt nothing knowing love like it ever since


SNRG Love - Some Never Really Get Love - but we thank you for yours. . .
Track Name: Imaginary Friends
My Imaginary Friends
My Imaginary Friends
We Like to go out on Adventures
And meet some new pretenders
My Imaginary Friends
My Imaginary Friends

My Imaginary Friends... are more real than you!

(YAN!)

They like play pretend
Daylight evening
All the time even when
A reason seems irrelevant
I mean, is it evident?
Obvious to some extent?
That all of this is extra
Borderline extravagant...
I can. Can you not like...
You're fucking up my appetite
All of you seem to act alike
Plastic and rabid as a rabbit bite
Far fetched as a satellite
There's something about that sad I like
If you're down, lemme dip into your dandelion
So I can, Cut you all bad habit - like
Actions speak much louder than
Your words, so far, they haven't been
Worth the listen. worse? There isn't
Seen and heard that since
I came In, with a flow
That'll rock your knock off knows
Blow up inflated egos
Boom, explode and there it goes... (BOOM!)
I was taught to speak that golden
Go in, stop that copper tone
Boutta pop in mouths wide open
Coating all your choked up throats
Cause I like nothing that you've said
And all you heard ain't right, so
Got your girl inside my sights
No telling if she might go, Yun oh!

My Imaginary Friends
My Imaginary Friends (oooh)
We Like to go out on Adventures
And meet some new pretenders
My Imaginary Friends (i want one too!)
My Imaginary Friends (of course you do)

My Imaginary Friends... are more real than you!

Okay... okay... here's the SCENARIO
BEAU KNOWS this (yeah) and BEAU KNOWS that
I am imaginary DREAM up something smarter, you brat
You fake ass bitches can't rap, God damn it, y'all act
Here's an OSCAR for that green you get with envy (GROUCH) you're whack (OUCH)
You claim to be a teacher teaching MINIONS how to spit
When blind eyes can see your pupils corny (cornea) than shit (SHHHH) (fuck it)
We've been asleep for far too long
Super Barrio Brothers about to turn up the song
Don't sleep on me... or E-Y-E
Or nightmares with FREDDY might creep on SESAME (STREETS)
Cut you puppets off from the industry
MAKE BELIEVE can make you believe that you're better than me
When really you copy and paste from SNRG
Tune into the Philippine Sons, stalking us on IG
Y'all call it BEAU-ing (i'm fly) doing my thing
MEET MY CREW, THIS MY CABIN! TAKE YOU UNDER MY WING!
NOW LET'S SING!

My Imaginary Friends (those are my imaginary friends)
My Imaginary Friends (oooooh)
We Like to go out on Adventures
And meet some new pretenders (my imaginary friends)
My Imaginary Friends (i want one too!)
My Imaginary Friends (of course you do)

My Imaginary Friends... are more real than you!

Get down with the I-M _ A-G-I-N _ A to the R to the Y
Again with the I-M _ A-G-I-N _ A to the R to the Y
Get down with the I-M _ A-G-I-N _ A to the R to the Y
Again with the I-M _ A-G-I-N _ A to the R to the Y

I AM A G

I AM A G

Yan yan yippie yan yan yippie yippie yan yan yippie yippie yan yan YUN OH!

If you like S.N.R.G., you may also like: